keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Heippa hei!!

Tässä onki tullu oltua ihan vaan pikkusella tauolla :D On oikeestaan ihan vaa unohtunu koko blogi.. ja melkeinpä samalla toi painonpudotus.. Mutta nyt oon hyvillä mielin alottamassa uudestaan, molemmat!

Mutta eipä mulle mitään erikoisempia kuulu. Töitä tässä on tullu tehtyä ja löhöttyä sitten vaan kotona. Satunnaisesti oon käyny lenkillä/tai ihan vähän vaa kävelemäs ulkosalla. Olo on paljon pirteempi, kun päivät on pidentyny ja ihana aurinkokin paistelee! Painoakin on vaan tullu lisää ja lisää.. mutta nyt tuli stoppi! Tavotteetki on asetettu ja se olis sellaset -18kg ensimmäiseen tavoitteeseen. Tästä se lähtee.


MINÄ! (paitsi hiusväri on eri, taas!)


 Meidän murmelitkin on ihan hirmusesti kasvanu <3


Eipä tässä sen enempää viitti alkaa kirjotteleen, kun muuten tulis yyber pitkä postaus, jos alkaisin kertoon mitä oon tehny puolen vuoden aikana :D Kuten: Järjestelly kämppää uusiks miljoona kertaa, käyny ikeas, hankkinu Lumian (joka kettuili mulle alusta alkaen ja on nyt huollossa..), ostanu uuden sohvan ja telkkarin ja kaikkee muuta kivaa.. Hirvee asuntokuumekkin on ollu, mut ei olla vielä päästy tästä mihkään muuttaan, kahtotaan sitten kesemmällä.


 Järjestys on kylläkin eri ja telkkari on paaaljon isompi.

Makkari <3

Keittiö <3


Siinä lyhykäisyydessään tältä erää, HUOMISEEN, lähen nyt lenkille..



1 kommentti:

  1. Kattooooos Sonjuskan blogi on heränny talviunilta ;D Hyvä hyvä <3

    VastaaPoista