maanantai 21. toukokuuta 2012

HAASTE !

Mulle annettiin haaste, jonka nimi on
"11 kysymystä minulle ja 11 kysymystä sinulle"


Säännöthän ovat siis seuraavanlaiset:

1. Jokaisen pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Vastaa kysymyksiin jotka olet saanut ja keksi itse 11 kysymystä niille jotka haastat.
3. Valitse muutama kavereistasi/tutuistasi/ym haastettavaksi ja linkitä heidät blogiisi.
4. Mene heidän blogiinsa ja kerro heille, että haastoit heidät.
5. Ei takaisin haastamista!


11 asiaa itsestäni

1. Olen pian ravintolakokki!
2. Minulla on työpaikka.
3. Rakastan Sakkea ja Teppoa tooodella paljon <3
4. Haluaisin muuttaa...
5. Mulla on vauvakuume!
6. Tykkään sisustaa oman kämpän, mutta rahat ei riitä :D
7. Säästän rahaa ajokorttiin, autoon, läppäriin ja ties mihinkä muuhun :D
8. Olen välillä aika yksinäinen..
9. Tykkään leipoa ja haluaisin opiskella leipuri-kondiittoriksi, mutten jaksa :D
10. Olen Facebookaddikti :D
11. Tykkään herkutella :D


Vastaukset kysymyksiin mitkä sain..

1. Paras kauhu ja komedia leffa minkä olet katsonut?
- No parhaat kauhut on tällä hetkellä Hatchet I ja II :D

2. Lempi ruokasi ja juomasi?
- Varmaan muusi ja jauhelihakastike :D

3. Missä kaupungissa haluaisit asua?
- Kyllähän toi Seinäjoki olis ihan kiva...

4. Kerrostalo,rivitalo,paritalo,omakotitalo,maalaistalo vai kartano? 
- Tästä kerrostalosta haluisin muuttaa seuraavaks rivitaloon :)

5. Minne haluaisit matkustaa?
- Miamiin :D

6. Missä olet matkustellut?
- En missään, Ruotsin ja Viron risteilyt x)

7. Millaset on juhannus suunnitelmasi?
- Eipä niitä oikeestaan oo.. Toivottavasti en oo töissä :(

8. Mökkeily vai kaupunki juhannus?
- Mökkeily ehdottomasti!

9. Kevät,Kesä,Syksy vai Talvi?
- Kesä <3

10. Paras ystäväsi?
- Emmä vaan tiiä..

11. Oletko jostain asiasta/esineestä riippuvainen? mistä?
- Kännykkä + Facebook :D


En jaksa haastaa ketään, mutta jos joku lukee tän, nii saa tehdä!

Tässä siis 11 kysymystä..

1. Onko harrastuksia? Mitä?
2. Oletko facebookissa?
3. Kissa vai koira?
4. Mitä sarjoja katsot telkkarista?
5. Millaisessa talossa asut?
6. Mikä olet ammatiltasi?
7. Mitä pelkäät?
8. Onko sinulla lapsia? / Haluaisitko?
9. Paras herkku?
10. Miksi ja mistä kirjoitat blogia?
11. Mitä tekisist, jos voittaisit miljoonia lotosta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti