torstai 6. syyskuuta 2012

Painonpudotus!

Okei nyt se alkaa, mä päätin niin.Ihan pienillä muutoksilla näin aluksi. Jätän karkit ja sipsut, limpparit, alkomahoolit.. No ehkä kerran viikossa saa syödä, maltilliseti. Sovittakoon että se on perjantai. Käytän rappusia hissin sijaan, lenkkeillä yritän aluksi kolmesti viikossa, merkkaan päivät kalenteriin. Vettä juon sen 2litraa ainaki päiväs.. Hmm.. Tässä nyt aluksi. Tällä kertaa se onnistuu, mä tiedän sen!!!


Tää kuva saa toimia motivaattorina. Riikka ja Minä kesällä 2009.

 Kuva edestä.

 Kuva sivusta.

Mitathan on tällaaset:

Paino: 93kg
Rinnanympärys: 118cm
Vyötärö: 116cm
Lantio: 111cm

Ilmottelen täällä sitten kuinka edistyn, tilannekatsaus joka torstai!

2 kommenttia:

  1. Oij ku itekki ois ees noin "hoikka" ku oon tuos 2009 kuvassa :D

    Tsemiiiiii kovasti siulle siskonen :) <3 Mun pitäs ottaa sust mallii ja ruveta oikeesti laihduttaan ;D Puhetta ain mullakin riittää mut mitään en oo saanu aikaseks vielkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ala säkin nyt! Tsempataan toisiamme! Sisarusten painonpudotus, paitti ei Rikun tarvii mitää pudottaa :D

      Poista